Boyle midir gercekten yoksa yine aynı absurtluk söz konusu mu hristiyanlikta

  1. Hristiyanlik islamdan çok daha berbat bir din. İncilde tanri bir olayda bebekleri öldürmeyi emrediyor, bi şehirden 3 kişi dinden ciktigi için tüm şehri yaktiriyor, babalara kizlarini öldürtüyor ve daha bir çoğu. Zaten tanri dunyaya gelip insanlarin gunahlarini affettirmek için kendini feda ediyor, peki kime feda ediyor? kendi kendinde. Başindan sonuna kadar saçmalik dolu bir din.

  2. Ewet cok sacma bi din. Bi de su hac zimbirtisini kolye diye takmiyolar mi, en siniri o. Niye hunharca oldurulmus bir adamin o vahsi anlarini devamli boyunlarinda tasiyolarsa, ben hergun bunu is arkadaslarimin boynunda gormek zorunda miyim? Neymis benim gunahlarim icin ölmus. Sana ne yaa benim gunahlarimdan, kendi gunahimin arkasinda dururum, kimseyi ilgilendirmez. Pek bi gunahim da yok zaten.. Ne sacma sapan isler.

  3. Hristiyanlık tepeden tırnağa İslam'dan bile ilkel bir din. Bir kaç defa yıkılıp tekrar yapılmış; eğer ilahi olduğunu bile kabul etsek.

  4. Aynı şeyi farklı şekillerde anlatıp farklılarmış gibi davaranıyor. Tam bir strawman ikisi de nerdeyse aynı sen böyle farklı anlatınca farklı olmuyo😃

  5. Deizm'in bir Tanrısı yok ki. Deist kişi kafasında nasıl bir tanrı tasarlamışsa onun tanrısı odur.

  6. Arkadaşlar yeni bir din kuruyorum, sizi mutluluğa fln çağıracağım, mantıklı bir taraf da sunmuyorum. Bi adam var ona yapın tamam cennet krallığındasınız. Heh işte hristiyanlıkla bu aynı şey bu posttan anladığım.

  7. keyfine göre tanrı seçen mankafalardan nefret ediyorum amk bir din doğru ise tanrısı kötü olsa bile tapmak zorundasın

  8. aynen afrikada hala susuz ac cocuklar var ortadoguda istismara ugrayan cocuklar var hristiyanligin tanrisi nerede

  9. Hristiyanlar buna kötülük sorunu diyor. Tanrı kötülüğü yaratmadıysa kötülük neden var? Bu sorunun tatmin edici bir cevabı yok ve çoğu ex-hristiyan ateistin dönüş noktası oluyor.

  10. İbrahimi dinler bağnazlık doludur. Birbirinden üstünlükleri ne kadar kötü oldukları noktasındadır.

  11. George Carlin "And if you do any of these ten things, he has a special place, full of fire and smoke and burning and torture and anguish, where he will send you to live and suffer and burn and choke and scream and cry forever and ever ’til the end of time!

  12. Kadın sükunet ve tam bir uysallık içinde öğrensin. Kadının öğretmesine, erkeğe egemen olmasına izin vermiyorum; sakin olsun. (Pavlus'tan Timoteus'a Birinci Mektup, 2/9-15)

  13. Şimdi islamın yaygın olduğu bir yerde yaşarsan yobaz isalmcilarin baskısını gördükçe diğer dinler ki özellikle o bölgede yayılmak için aşırı güler yüz gösteren dinler daha çekici gelir.

  14. İslam ve Hristiyanlık aynı memeden süt emen kardeş gibidir. İsa İslam’ın da peygamberidir. İslam inancına göre Adem’den bugüne tek hak din İslam’dır ve ehli kitaba güzellikle muamele edilmesini öğütler. Kuran’da Allah’ın kulu uyardığı mı yoksa korkuttuğu mu kişinin kendi anlayışı.

  15. islama göre dediğin anda barı çok düşürüyorsun zaten, faşist değilse direkt zaten daha iyi kalıyor herhangi bir din.

  16. Çoluk çocuk hayvan ne varsa öldürün demiyor Kuran'da en azından. Sadece İslam'ı daha iyi tanıdığından Hristiyanlığı daha iyi zannediyorsun. 50 kere reform yemiş din aq

  17. Hic bariscil degil, sembolu carmiha gerilmis vahsice öldürulmus bir adam olan bir dinin nesi bariscil? O haçi gordukce midem bulaniyo benim..

  18. Bu sefer size hak veriyorum adam ağır boş yapmış. Nerdeyse aynı şeyleri farklıymış gibi anlatmış. Sanki islamın tanrısı aynı şeyleri sunmuyomuş gibi ve islamın tanrısına ilgisiz demesi çok komik.

  19. alakası yok deizm tanrısıyla, tengri deizm tanrısına daha yakındır hatta aynısı şey direkt. islam ve Hristiyanlık yan çar gibi zaten iyi sallamış, bu christlerde de bu var hep yok tanrı sevgidir bir tokat yiyince diğer yanağını dön saçma sapan işler

  20. Yarak kürek işler bunlar,bana göre her insanın hayatında tek bir allah vardır oda aslında kendi iradesidir.çevresindeki başka putlara allah diyen varsa (dini inanç ya da sapkıntılık derecesinde idol) onlarda putperest müşrik piçtir.kendi kaderinin iplerini salmış insanlar da kafirdir(!)

  21. İslam tanrısını deizm anlayışındaki tanrıyla bir tutan birinin yapacağı yorumu dikkate almak bile saçmalıktır.

  22. Bu arada haklı olabilir. Boş yapmış diyenler hiç Hristiyanları dinlememişler. Hıristiyanlara göre tanrı insanları sevdiği için yarattı ve kendi oğlu gibi yarattı. Ancak insanlar günah işledi ve ondan uzaklaştı. Onun günahsız olan tek oğlu da Hz. İsa olduğu için ona tanrının oğlu derler, biyolojik bir baba- oğul durumu söz konusu değildir. Ve tanrının sınamak için değil de sevmek için yaratması bence çok hoş. Müslüman ya da Hristiyan olacaksın, seç deseler bir saniye düşünmeden Hristiyan olurdum.

  23. Ulan Allah da Adem'i yarattıktan sonra meleklerine ona secde etmelerini söyledi. Birinde kötülük öbüründe şeytan ufak tefek değişiklikler sadece

  24. Aynisi islamda da oluyor. Insan cennette yaratiliyor sonra havva günah işlediği için dünyaya gönderiliyor. Bu arada İsa direk tanrı, yani tanrinin günah işlemeyen bir oğlu değil.

  25. Sadece sevdiği için yarattıysa niye hesap günü var ve eski ahitden haberin var mı? Ordaki tanrı Allahdan bile kötü 😃

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may have missed