YASTIGIMIN ICINDE BULDUGUM ARAPCA KAGIT

  1. Şey desene. "Hz. Sagan'ın büyü ile ilgili ümmete anlattığı Saphiens duasını 9 kere okudum. Yastığımda muska olduğunu gösterdi bana rüyamda. Hanginizin işi bu."

  2. kardeşim geçmiş olsun bu cuma gece yarısı teletabiler gelip seni sikçek yaksan da kurtuluş yok

  3. Uçak düşene kadar ateistsin desene. Muskayı görünce koşa koşa gidip yakmışsın, bi hurafeyi başka bi hurafe ile yok etmeye çalışmışsın dostum.

  4. Yanlış yapmışsın sağdan sola, önden arkaya donat, fulyasa karşı zuvulaya karşı demona karşı diyip donattan ıssırman lazımdı.

  5. Canım donat çekti ama, gerçi donatlar da pahalı. Hatta bazıları da donatı bok gibi yapıyor, bir ısırıyorsun taş gibi parçalanıyor. En son yıllar önce annem 1 2 kere yapmıştı, tadı hala damağımda. Ama malum ekonomi işte, yapamıyoruz şimdi. Amk böyle işin

  6. BAK GENJ ADAM SANA PAPAZ BUYUSU YABMISLAR ACILEN O KAĞIDI ALIB ÜC KEZ ÜZERİNE HACETLETİP SOL AYAK SERÇE PARMAGININ TIRNAGINI UC ISIRIKTA YEMEN LAZIM YOKSA MAAZATATURK CINLER SENI UYURKEN BADELEYEBILIR SIMDIDEN GECMIS OLSUN

  7. Bizde hocaya gitmistik aynisindan vermisti ucgen seklinde yapip kisinin inancini artiyor kotu ruya gormesini engelliyor yastiginin alrina koyun diyodu bi ben degilmisim ondan bulan

  8. Annem diyor ki uyurken sen hopluyorsun falan ondan yaptim ben ateistim ve diyor ki kafirlere olmuyormus bu bereket muskasi falan dedi celisti biraz bu annem dayima buyu yapilinca hocalara falan gitti muska falan aldi o gunlerden sonra benim hayatim kotulesti

  9. yani islamda nasıldır bilmiyorum ama şamanist kültürlerde yakmak bir ayini gerçekleştirme yöntemi olarak da kullanılıyor, büyü de çok büyük bi tanu olduğu için kültürde büyük ihtimalle dua muska vsdir ölümden korumak için

  10. Büyü. İslamik kaynak büyüsü genelde tutmazlar ama tutanların tam tuttuğu görüldüğü söylenir. Pagan, yahudi, voodoo veya hristiyanik temelli büyülerden çok daha az tutarlıdır ve gerek islamın en az gerçeklik bulunan kaynak olması gerekse islamda büyünün yasak olmasından dolayı işlevselliği veya efektifliği çok çok azdır.

  11. Kağıdı bırakan kişiyi bulup onun yastığının altına koyarak uno reverse atmak ve donuna sıç*rtmak mümkün bence. Bu fırsat kaçmamalı

  12. Toprağa gömmek büyülü nesneleri etkisizleştirmenin en iyi yoludur. Eğer bir daha böyle bir durum yaşarsan yakma veya denize atma riskli olabilir.

  13. buyudur. keske yakmasaymissin farkli bir sekilde imha etmen daha dogru olurdu. odanin baska yerlerini de kontrol et yag surulmus mu veya ot birakilmis mi vs diye. eger bir sey bulursan evinden olabildigince uzak bir yerde topraga gommeni oneririm. eger buyunun etki etmesiyle ilgili endiselerin varsa odanda adacayi yakip biraz dolandir veya obsidyen/onix tasi alıp yastiginin altina koy (flairin ateist ama yine de rahatsiz olduysan diye soyluyorum lutfen yanlis anlama)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may have missed