Valg før og efter. Tak, politikere, I gør det skidegodt.

  1. Jeg tror jeg har hørt at man skal klippe de der strips af og kaste dem i havnen. Så bliver skildpadderne glade..... de savner sugerørene

  2. Du kan "melde" dem. De har ikke pillet deres valg materiale ned endnu og ud fra det første billede kan du se hvem det er. Mange kommuner sender en ud for at pille dem ned og sender så regningen til synderen.

  3. Man kan anmelde fra nu og til evighed, der sker ikke en skid. Her hvor jeg bor var der rigtigt mange plakater der var sat op i strid med reglerne, og mange plakater der endnu ikke er pillet ned. Jeg har henvendt mig flere gange, både til vejmyndighederne, kommunen og politiet, men får absolut ingen tilbagemelding. Det er ret tydeligt at dette er et område som myndighederne har bestemt sig for ikke at røre, og det er i praksis frit frem for alverdens wannebee-politikere at sætte deres lort op overalt og være fuldstændigt fløjtende ligeglad med reglerne.

  4. Man kan gøre noget ved dette problem hjemmefra. Stem på følgende brogerforslag i kampen mod valgplakater

  5. Problemet er at vagplakater hjælper små partier og selvstændige til at komme ud til borgerne, så afskaffelse af valgplakater hjælper bare de store partier.

  6. borgerforslag er vist en af de ting, som kigges mindre på en fejlrapporter som sendes til Microsoft

  7. Hvorfor er det at de overhovedet skal op ? Dem der stemmer fordi de har set skilte på gaden, er nok ikke dem der stemmer på een hvis politik de har sat sig ind i ?

  8. Jeg hørte det diskuteret flere gange i løbet af valget. Plakater er nok den bedste måde for nye kandidater at gøre sig bemærket. Det svarer lidt til at stille spørgsmålet "hvad skal jeg skrive på mit cv, når jeg ikke har nogen erfaring?"

  9. Hvad gør de godt? Printer plakater som alligevel er et forældet koncept og dem som faktisk tager dem ned lader deres plastik-strips hænge.

  10. Som en der selv et par gange har været med til at fjerne plakater efter valg undrer det mig faktisk, at de bare har revet dem ned og efterladt stripsene. Dem jeg fjernede, var umulige at få ned, medmindre man klippede strippene over. De var lavet med en plastik-baggrund, der kunne genbruges ved næste valg, hvor man blot klistrede et nyt papir på. Måske min parti-afdeling havde fået fat i nogle specielt miljøvenlige plakater uden at vide det.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may have missed